Jak określić kolory swojej marki?

Kontynuujemy temat szukania spójności kolorystycznej własnej marki. W poprzednim wpisie mieliście okazję zapoznać się z polecanymi przeze mnie narzędziami. Dzisiaj chciałam pokazać Wam, jak korzystać z jednego z nich w praktyce. W tym celu obejrzyjcie wideo, które dla Was przygotowałam.

Obejrzyj Wideo 

Obejrzyj poniższe wideo a następnie przeczytaj fragment wpisu, w którym omawiam dokładnie wykorzystane narzędzie. Pozostałe narzędzia do identyfikacji wizualnej znajdziesz tutaj.

 

DESIGN SEEDS

 

kolory-marki-design-seeds-min

 

Polecam Design Seeds, jeżeli szukacie kolorystycznych inspiracji. Nie jest to typowy program do tworzenia palet, to rodzaj zaangażowanej społeczności mającej inspirować innych. Właścicielka i pomysłodawczyni projektu sama opracowuje palety kolorystyczne na podstawie zdjęć podsyłanych przez innych. Aby dodać zdjęcie do społeczności, należy oznaczyć je na Instagramie hasztagiem #SeedsColor. Autorka sama wybiera, których zdjęć użyje do dalszej pracy i tworzenia palet. Możecie do woli korzystać z jej prac, warto najpierw zapoznać się z warunkami, najczęściej wymagane jest podanie źródła strony, w tym wypadku Designer Seeds oraz autora zdjęcia.

Jak korzystać ze strony? Zdjęcia wraz z paletą kolorystyczną podzielone są według kategorii:

  • Blog – najnowsze wpisy, czyli najpopularniejsze palety ostatnich dni i miesięcy
  • Atlas – podział według czterech pór roku
  • By Collection – kolekcje tematyczne, np.: flora, morze, kolory kulinarne
  • By Color – przegląd kolekcji według wybranego przez nas koloru głównego

Na stronie istnieje możliwość zakupu The Design Seeds Color Almanac, w formie pdf, obejmującego zestawienie najpopularniejszych 50-ciu palet, w cenie około 5 dolarów.

Strona Design Seeds

Skorzystaj z moich darmowych szablonów grafik dostępnych bezpośrednio w Canvie

Anes-Design
Wypróbuj Canva PRO bezpłatnie przez 45 dni >> TUTAJ << , to o 15 dni dłużej niż oferuje sama Canva.

Sprawdź pozostałe tutoriale o najlepszych narzędziach do dobierania kolorów:

 

Sprawdź pozostałe tutoriale o najlepszych narzędziach do tworzenia grafik do social media:

 

Agata

Agata Nesteruk

Jedyna w Polsce weryfikowana ekspertka Canvy – Canva Verified Expert (i jedna z 46 na świecie), a także pierwsza z Polski kreatorka szablonów i elementów do biblioteki Canvy – Canva Creator oraz przedstawicielka polskich kreatorów – Canva Canvassador.

Agata Nesteruk jest jedyną osobą z Polski zaproszoną przez Canvę na Canva Create 2025 do Los Angeles.

Pomaga oswajać świat aplikacji Canva i uczynić go przystępnym dla każdego.

Tworzy autorskie narzędzia i szablony ułatwiające pracę w social mediach. 

Opracowuje i prowadzi kursy online oraz warsztaty ze strategii działań w mediach społecznosciowych.

Przeszkoliła ponad 25 tys. osób, a z jej płatnych produktów korzysta już ponad 5 tys. osób.