Nakładka profilowa na Facebooku

15 minute TOOL

Platforma efektów kreatywnych na Facebooku

W dzisiejszej transmisji LIVE pokazuję jak ustawić na Facebooku własną nakładkę profilową.
Można ją wykorzystać na zdjęciu profilowym, podczas transmisji live lub na wcześniej nagranym filmie bądź zdjęciu.

 

Platforma efektów kreatywnych

Nakładki profilowe na Facebooku dostępne są w trzech formatach:

  • kwadratowym
  • pionowym
  • poziomym

Jednocześnie można wgrać kilka grafik i ułożyć z nich kompozycję.

Warto wybrać właściciela nakładki (nasz profil prywatny lub fanpage), nadać jej nazwę, słowa kluczowe. Można zawęzić wyświetlanie do wybranej lokalizacji i określonego przedziału czasowego.

W nakładkach profilowych na Facebooku nie możemy używać logo, dozwolone są elementy graficzne i napisy.
W transmisji pokazuję jak poprawnie skalować grafikę w nakładce, żeby dobrze wyświetlała się na wszystkich formatach.

Obejrzyj wideo tutorial:

Platforma efektów kreatywnych na Facebooku

Skorzystaj z moich darmowych szablonów grafik dostępnych bezpośrednio w Canvie

Anes-Design
Wypróbuj Canva PRO bezpłatnie przez 45 dni >> TUTAJ << , to o 15 dni dłużej niż oferuje sama Canva.

Poznaj pozostałe narzędzia do Facebooka:

 

Sprawdź pozostałe tutoriale o najlepszych narzędziach do transmisji live:

 

Sprawdź pozostałe tutoriale o najlepszych narzędziach do planowania postów:

 

  • Creator Studio – jak za darmo można planować i publikować posty na Instagram i Facebook
  • Buffer – darmowe planowanie i automatyzacja wpisów
  • Planoly – planowanie i automatyzacja na Instagramie

Agata

Agata Nesteruk

Jedyna w Polsce weryfikowana ekspertka Canvy – Canva Verified Expert (i jedna z 46 na świecie), a także pierwsza z Polski kreatorka szablonów i elementów do biblioteki Canvy – Canva Creator oraz przedstawicielka polskich kreatorów – Canva Canvassador.

Agata Nesteruk jest jedyną osobą z Polski zaproszoną przez Canvę na Canva Create 2025 do Los Angeles.

Pomaga oswajać świat aplikacji Canva i uczynić go przystępnym dla każdego.

Tworzy autorskie narzędzia i szablony ułatwiające pracę w social mediach. 

Opracowuje i prowadzi kursy online oraz warsztaty ze strategii działań w mediach społecznosciowych.

Przeszkoliła ponad 25 tys. osób, a z jej płatnych produktów korzysta już ponad 5 tys. osób.