Woocommerce – jak za darmo założyć sklep na WordPress

15 minute TOOL

Woocommerce – jak za darmo założyć sklep na WordPress

Woocommerce to darmowa wtyczka do WordPressa, z pomocą której każdy może zbudować własny sklep internetowy.

W dzisiejszej transmisji omawiam główne zalety budowy własnego sklepu i korzystania z wtyczki Woocommerce,

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź mój kurs online: Woocommerce: Własny sklep online.

 

Główne funkcje wtyczki Woocommerce, o których mówię w kursie online:

 

  • Ustawienia wtyczki Woocommerce:
    – ustawienia główne
    – produkty
    – podatek
    – płatności
    – konta i prywatność
    – emaile
    – ustawienia zaawansowane
  • Dodatkowe wtyczki do Woocommerce:
    – polskie bramki płatności
    – faktury i księgowość
    – pozostałe wtyczki
  • Produkt w Woocommerce:
    – dodawanie produktu
    – ustawienia wysyłki
    – publikowanie i widoczność
    – upsell i i crossell
    – autoresponder Mailerlite
    – pozostałe ustawienia
  • Woocommerce + motyw Divi
  • Kupony w Wocommerce
  • Podsumowanie

Obejrzyj wideo tutorial:

Woocommerce – jak za darmo założyć sklep na WordPress

Skorzystaj z moich darmowych szablonów grafik dostępnych bezpośrednio w Canvie

Anes-Design
Wypróbuj Canva PRO bezpłatnie przez 45 dni >> TUTAJ << , to o 15 dni dłużej niż oferuje sama Canva.

Poznaj pozostałe narzędzia do WordPressa:

 

Agata

Agata Nesteruk

Jedyna w Polsce weryfikowana ekspertka Canvy – Canva Verified Expert (i jedna z 46 na świecie), a także pierwsza z Polski kreatorka szablonów i elementów do biblioteki Canvy – Canva Creator oraz przedstawicielka polskich kreatorów – Canva Canvassador.

Agata Nesteruk jest jedyną osobą z Polski zaproszoną przez Canvę na Canva Create 2025 do Los Angeles.

Pomaga oswajać świat aplikacji Canva i uczynić go przystępnym dla każdego.

Tworzy autorskie narzędzia i szablony ułatwiające pracę w social mediach. 

Opracowuje i prowadzi kursy online oraz warsztaty ze strategii działań w mediach społecznosciowych.

Przeszkoliła ponad 25 tys. osób, a z jej płatnych produktów korzysta już ponad 5 tys. osób.